torsdag 29. mai 2014

Lesehesten

Mindre enn 1 mnd til St. Hans og vi begynner å nærme oss innflyttingsdato......!
Blir spennende å se om vi rekker det. Det er mye som skjer i huset og det er masse "småting" igjen. Utsiden av huset er malt så nå er huset hvitt. Siden vi har stillaser stående oppe blir det ikke så fint på bilder så jeg får legge ut noen bilder når de er borte. Lamper skrus i, siste detaljer males, baderommet ferdigstilles og til helgen blir det vasking av vinduer og andre diverse oppgaver.
Siden jeg er gravid er det ikke så mye jeg kan bidra med, utenom å lage mat og prøve å holde tålmodigheten vår i sjakk.
Leser gjør jeg fortsatt og her er et par av bøkene jeg leser i denne måneden.
 


 
 
I hagen til foreldrene mine blomstrer som alltid  Rhododendron og jeg syns de er så vakre. De har plantene i flere farger som rosa, korall, lilla og sitrongul. For å grave ut tomten vår måtte flere gamle rhododendronplanter kuttes ned og jeg håper at vi kan få plantet noen nye på tomten når vi begynner med hageplantingen.
 


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar