tirsdag 28. januar 2014

Valgets kvaler




Det er mange valg å ta når man bygger hus. Akkurat nå er det valg av farger og belegg på de to badene vi skal ha. Vi er rimelig sikre på at vi vil ha dette belegget Ceramica Beige på gulvet. Belegg er rimeligere enn fliser og så er det mye mer behagelig å gå på. Siden vi  har små barn slipper vi å bekymre oss for mye om de skulle skli og falle på gulvet, da belegg ikke er like hardt som fliser.
På veggene vil vi ha panel fra Fibo-Trespo fra Lyngdal. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for fargene. Det blir nok Creme og så ønsker jeg en annen farge for å bryte opp litt ved vasken og ved badekaret. Jeg sier at "jeg" ikke klarer å bestemme meg for mannen sier at jeg kan bare bestemme, han synes alt er fint uansett. Sier han nå ja! Får se hva han synes til slutt.......!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar